سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استارتر کالچرهای دنیسکو

استارتر دنیسکو بطور ویژه غربال ، انتخاب و فرموله شده اند تا عملکرد مشخصی را در طول تولید مواد غذایی و عملکرد آن ها در طول عمر ماندگاری داشته باشند. بازه محصولات  شامل موارد زیر است:

 

کالچرهای لبنی

کالچرهای گوشتی

پروبیوتیک ها

کالچرهای محافظتی

کالچرهای پنیری CHOOZITTM و کالچرهای ماستی YO-MIXTM

استارتر دنیسکو شامل باکتری های اسید لاکتیک ، باکتری های رساندن پنیر ، مخمرها و کپک ها هستند که حاصل یکی از گسترده ترین مجموعه گونه های جهان است. در حین غربالگری برای یافتن بهترین کالچر برای موارد لبنی ، موارد انتخاب شده  برای فعالیت های خاص خود اندازه گیری میشوند و با توجه به ویژگی های عملکردی آنها مشخص می شوند. خصوصیات اسیدی کننده ، جایگزین فاژی ، تولید پلی ساکارید و ویژگی های توسعه طعم و بافت ، همه تعریف شده اند. این کالچرها بسته به فرایند تولید مشتری ، به شکل لیوفیلیزه ، یخ زده یا مایع  برای تلقیح مستقیم 1،000 تا 100،000 لیتر شیر تهیه میشوند.  برخی از کالچرها همچنین برای تلقیح شیر سویا ، آب میوه یا سایر آبمیوه های گیاهی تخمیر شده سازگار هستند.

 

پروبیوتیک های HOWARU ™و کالچرهای ترکیبی YO-MIX ™ :

مطالعات نشان داده اند که سویه های خاصی از باکتری های اسید لاکتیکی -لاکتوباسیل ها و بیفیدوباکتری ها – چندین عملکرد فیزیولوژیکی را تقویت می کنند. امروزه این کالچرهای  پروبیوتیکی از جمله مؤثرترین مواد فراسودمند در بازار هستند و  توسط مطالعات علمی متعدد تائید شده اند. .دنیسکو دو نوع   پروبیوتیک با تأثیر مثبت در سلامت روده و سیستم ایمنی را به بازار عرضه می کند:  کالچرهای  پروبیوتیک HOWARU™ و استارتر ماست ترکیبی YO-MIX ™ برای بازار مواد غذایی فراسودمند و پروبیوتیک با فرمت لیوفیلیزه یا یخ زده با تعداد سلولهای زنده تضمین شده تهیه می شوند.

 

کالچرهای محافظتی  HOLDBAC ™

کالچرهای محافظتی، رشد میکروارگانیسم های بیماری زا و یا میکروارگانیسم های عامل فساد را در غذاهای تخمیری  کنترل می کنند. این کالچرها اساسا بر روی گونه های مزوفیلیک ثبت شده از لاکتوباسیلوس رامنسوس ، لاکتوباسیلوس پاراکازئی و پروپیونی باکتریوم زیرگونه شرمانی بنا شده است. کالچرهای  محافظتی دنیسکو برای استفاده در لبنیات و گوشت تحت نام تجاری  HOLDBACTM به بازار عرضه می شوند.

 

مزایای کلیدی استارتر دنیسکو

در لبنیات

ایجاد بافت در محصولات لبنی تخمیر تازه، بهبود عطر و طعم در پنیر، کاهش خطر لیستریا  و بهبود ایمنی مواد غذایی، اثر پروبیوتیکی ، افزایش و بهبود عمر ماندگاری محصول

 

در  محصولات مغذی و سالم

تقویت عملکرد روده، بهبود سیستم ایمنی، کاهش عدم تحمل لاکتوز، بهبود هضم و جذب مواد مغذی، کاهش خطر آلرژی از دیگر محصولات DuPont ™ Danisco®  میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کالچرهای رساندن سطحی و عطر و طعم پنیری و آنزیم ها

کالچرهای محافظتی

آنتی اکسیدان ها

امولسیفایرها

استابیلایزرها

شیرین کننده ها