سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران های معروف تهران

 

بیشتر افراد خوش اشتها به دنبال رستوران های معروف هستند و آن ها را به خوبی میشناسند. امروزه رستوران گردی یکی از تفریحات مردم به حساب می آید و ممکن است ساعت ها وقت خود را در رستوران ها بگذرانند.از آن جایی که تعداد رستوران ها و فودکورت های تهران بسیار زیاد است و در هر کوچه و خیابان چند رستوران پیدا می شود  در این مقاله قصد داریم بهترین رستوران ها و بهترین فودکورت های تهران را معرفی کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.


 

¬     رستوران گردان برج میلاد : ظرفیت این رستوران 300 نفر است و در ارتفاع 276 متری برج میلاد یعنی در طبقه ششم واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش متحرک و ثابت است که بخش متحرک آن هر یک ساعت 360 درجه می چرخد و یک منظره زیبا را برای مشتریان خود فراهم می کند.

¬     رستوران مسلم : یکی از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های ایران رستوران مسلم است که طرفدار بسیار زیادی هم دارد به همین دلیل همیشه برای سرو غذا در این رستوران باید در صف طولانی منتظر بمانید تا نوبتتان شود.

¬     رستوران نایب : یکی دیگر از قدیمی ترین رستوران های تهران رستوران نایب است که شعبه های زیادی دارد اما شعبه اصلی آن نایب وزرا است. در این رستوران غذاهای ایرانی سرو می شود و اصلی ترین غذای آن انواع کباب است.